Sunday, August 10, 2014

ආලය විභාග වූ වගයි .........














උසස් පෙළේ සිටය දන්නේ මා ඇයව

දිස්ත්‍රික්කයේ මා දහනමවෙනියාය
ඇය අටවෙනියා වුනිය

අපි ගියේ එකට එකම නීති පීටයටයි
දෙවෙනි වසර කෙල ගත්තේ
මා මගෙ මැටි  කමටයි
 

යන්තම් ඇති නිසා මුදලක් ඉතිරි කරන්
දා ගත්තාය පොඩි කඩයක්
ගමේම මන්

ඈ සිවුවෙනි වසරේය

මා දනපතියෙකුය ගමේ

නිතරම හමු වුණා ඈ ආකල නිවාඩුවේ


ඇගෙ හරි කටය
කියවන්නෙම නීතියමයි
ජන්මය බේරුනේ
නීතිය මා දන්නා බැවිනුයි

ඇගෙ කටකාර
නිල්නෙතු මට ගැලපුන හන්දා
නීතිය මමත් යහමින් දන්නා හින්දා
කරගන්නට ඈ භාරිය හිත හිරිමල් වූවා

ඊළග නිවාඩුවට කලියෙන් ඈ එවූ ලියුමේ
තිබුනේ මට නොව වෙනෙකෙකුට
ඈ සිත දී ඇති බවකුයි
යන්තම් යෝජනාවට කලියෙන්
ඈ එය කිවූ හන්දා
මා නිහඩවම ඉන්නට
හිත හුරු කර ගත්තා

ඈ ආවේය ගමට
නීථීක්‍යවරියක් වී
ඈ හා බැදුණු මගෙ සිත
තවමත් ගල් වී

වසරින් වසර ගෙවුනිය
මා දැන් කෝටිපතියකුය ගමේ
ඈ පිළිගත් විනිසුරුවරියකය රටේ

දැක නැතිමුත් දැන් ඇයව
අවුරුදු ගණනකම සිටන්
ඈ වන් එකියක් නැතිනිසා
මා අදටත් තනියෙන්

මාත් කොළබ වෙසෙන්නට ගියේ
ඉන් ටික කලකට පසුවයි
ඈ ඒ ලගම වුයේ පෙර කල පිනටයි

දිනක් දෙකක් හමුවුයෙමු මා ඈව
තවමත් ඇගේ කටනම්
ඒ වාගෙමය

නිතරම තෙත් වුනත් නිල් නෙතු
පොඩි දෙයටත්
වරදටනම් ඇගේ සිත
තෙත් වූයේ නැත කිසිවිටකත්

ඈ හට සතුරන්
බොහොමක් හන්දා
මා ඈ ගැන නිතරම
විමසිල්ලෙන් උන්නා

කියාගන්ට තාමත් මට බැරිවූවත්
මා හට ඇගේ ප්‍රේමය
මහමෙරක් තරම්
සියලුම වීරිය හිත අද්දරට අරන්
ගියාය හවසක ඇගේ නිවහන වෙතට මන්

රෑ  වැඩි නිසා යනකොට ඇගේ නිවහන ලගට
නැවතත් හැරී එන්නට වුණි කරුමෙටම
ඇසුණු නිසා  කසුකුසුවක් අනෙක් පසින්
මා එදෙසටම පිය නැගුවා හෙමින් හෙමින්


සද එලියෙන්ම මා ඔහු හදුනා ගත්තා
ගිය මාසයේ ඔහු ඈ නිසා සිර දඩුවම් වින්දා
එක පාරටම ආ ආවේගය හින්දා
මා පොර බැදුවේය ඔහු බෙල්ලෙන් අල්ලා

ගත්තේ ඔහු මුවහත් පිහිය
නැත මා සැලුනෙ
ඈ මට බොහො වටිනේය
මොහු හා මගේ පෙර අවුලකුත් තිබු හන්දා
ඔහු තැත්කලේ මා මරණට මුළු වීරිය කැන්දා

ඒවා කොහෙද මා ඔහු බිම පෙරලාගෙනය
එනමුදු ඔහුගෙ ශක්තිය පරයන්නට බැරිය
වරක් පිහිය ගියෙ මගෙ නාහයට යටින්
කෑගසන්න මා තැත් කලේ එවිට වැරෙන්

මගේ කට වසන් ඔහු මට පා පහර දෙතී
එතකොට තමයි  මා  දුටුවේ පිහිය ලගින්
ගත්තේ එක විටම මම එය මර බියට
අනින්නට සිතුවෙ  නැතිමුත්
දැන් ඔහු මැරිලාය

මා කල හරිය ගගටම කැපු ඉණි සේය
මා දිගටම කූඩුවේ දිනගනිමින්ය

ඈ මා බේරා ගනීයැයි
මගෙ හිත ගතු කීවාය
 


එනමුදු ලිව්වෙ මගෙ මරණය 

ඈ 

මා දුන් තීන්ත පෑනෙන්ය  .....


~R.F~


No comments:

Post a Comment